
به نام عاشقان لاابالی xa0 به نام همنشینان خیالی xa0 به نام دست های جام بردار xa0 به نام عاشقان رفته برباد! xa0 وبدان ای سه تار!!!زمانی من تو راباتمام بغض های مانده درگلو فریادخواهم زد... xa0 پ ن: نالد به حال زار من امشب سه تارمن... xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 (استادشهریار)...
ادامه مطلب
xa0 ی چیزایی کم پیش میاد واسه موندن چه ساده همه چیموازدست دادم xa0 ...
ادامه مطلب